آموزشی
 
 به اطلاع کلیه داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (اعم از داوطلباني كه در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) در دانشگاه پیام نور می رساند؛ طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در اطلاعیه مذکور را که لینک آن در ذیل این خبر درج شده، مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 28 آبان  لغايت 30 دی ماه به دانشگاه پیام نور مرکز آمل مراجعه نمايند.
 
مدارك مورد نياز:

1- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم چهارساله نظام قديم با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش.

3- اصل و يا گواهي مدرك پيش‌دانشگاهي براي داوطلبان نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهي اخذ مدرك كارداني براي آن دسته از دارندگان مدرك ديپلم نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپي ازتمام صفحات آن.

6- اصل كارت ملي و 2 برگ كپي از پشت و روي آن.

7- شش قطعه عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري.

8- مدرك نظام وظيفه براي برادران مشمول.

كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست بعد از ثبت‌نام مشروط در دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل مراجعه به همراه تصوير ديپلم نظام قديم يا نظام جديد آموزشي و يا گواهي پيش‌دانشگاهي خود، به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديه‌ تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مركز/واحد آموزشي محل تحصيل خود را در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.

 دریافت فایل تقاضانامه تكميل ظرفيت بدون آزمون سراسري سال 98 فرمت PDF

جداول رشته محل ها و جداول مورد نياز براي تكميل تقاضانامه مرحله تمديد پذيرش رشته هاي با سوابق تحصيلي سراسري98 فرمت PDF

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر