اخبار دانشگاه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت فرارسیدن سال نو دکتر زمانی در پیامی فرارسیدن نوروز 97 را تبریک گفت
در متن پیام دکتر زمانی آمده است :
آغاز فصل بهار، فصل رویش و شکوفایی طبیعت، انگیزه ای نو برای حرکت و پویایی بیشتر است تا همگام با دگرگونی فصل و تحویل سال، درس نو شدن، تحول ، زیبایی و نیکی را از طبیعت بیاموزیم.
سالی 1396 با تمام فراز و فرودهایش در حالی به پایان می رسد که برنامه های کاملا هدفمند و منسجمی برای رشد و پیشرفت دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور در نظر گرفته شده و این دانشگاه مسیر جدید و مثبتی را در جهت تحقق اهداف نظام آموزش عالی کشور طی خواهد کرد.
بدون شک، موفقیت دانشگاه پیام نور در سال های گذشته و اکنون، مدیون تلاش های دلسوزانه مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنانی است که مصرّانه در جهت تعالی بیشتر این دانشگاه اهتمام می ورزند و در سال جدید نیز به میمنت تقارن بهار، فصلی نو از کار و تلاش در این دانشگاه به ثمر خواهد نشست.
اینجانب به نوبه خود، فرارسیدن سال 1397 شمسی را به جامعه دانشگاهی کشور به ویژه دانشگاهیان پیام نور صمیمانه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سال جدید بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود ضمن گسترش مرزهای دانش در عرصه های بین المللی، زمینه مشارکت فعال استادان، دانشجویان و کارکنان را در عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی فراهم آوریم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر