آموزشی
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روز جمعه 23 آذرماه خبر داد و گفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۷ صبح روز جمعه ۲۳ آذر ۹۷ با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند، برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر مرتضی محسنی  افزود: این آزمون نمره منفی ندارد و در پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی و در حوزه های امتحانی ۸۱ شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه دریافت کارت آزمون اظهار داشت: : کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای مشاهده و پرینت از روز سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ آذر می توانند پرینت کارت خود را دریافت کنند.
معاون آموزشی با اشاره به اینکه شیوه پذیرش فراگیر از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است گفت: با این شیوه پذیرش توان علمی داوطلبان در رشته مورد تقاضا سنجیده می شود و در واقع افرادی که در دروس تخصصی رشته مورد نظر شاخص تر باشند پذیرفته می شوند.

 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر