برنامه ریزی کلاس ها
 
دکتر حسن علیزاده با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور کمترین بار مالی را بر دولت داشته و منابع مالی دانشگاه از شهریه دانشجویان است، افزود:این دانشگاه با منابع دولتی و اختصاصی اداره می‌شود که بخشی از این بودجه از شهریه دانشجویان و بخشی از بودجه عمومی دولت است.
معاون اداری، مالی و عمرانی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور 30 درصد از پذیرفته شدگان کنکور را به خود اختصاص می‌دهد، گفت: امروز همه اذعان دارند که نظام آموزشی در دانشگاه پیام نور موفق بوده است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور برنامه‌های کیفی بیشتری را در دستور کار قرار داده تا در سال‌های آینده بتواند این امور را انجام دهد، افزود: دانشگاه پیام نور با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بین‌المللی به دنبال راه‌اندازی مدارجی است که دانشجویان بخشی از تحصیل را در دانشگاه پیام نور و بخشی را در سایر دانشگاه‌ها بگذرانند.
علیزاده تأکید کرد: همچنین دانشگاه پیام نور بنا دارد از اساتید دانشگاه‌های بزرگ نیز در پیام نور استفاده کند و در دوره‌های غیرحضوری کلاس آنلاین شرکت کنند.
وی با اشاره به حضور 3 هزار و 920 عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این تعداد عضو هیات علمی می‌تواند خدمات علمی داشته و در توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فرهنگیان نیز نقش داشته باشد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با تأکید بر اینکه نظام آموزشی می‌تواند در زیرساخت‌های IT نیز خدمات‌دهی داشته باشد، گفت: دانشگاه پیام نور می‌تواند ضمن تامین اینترنت دانشجویان با تخفیف ۱۵ درصدی ، سایر خدماتی که دانشجویان نیاز دارند را نیز در بستر IT فراهم کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور همدان را باید جزو 10 دانشگاه برتر کشور بدانیم، افزود: مدیریت خوبی در توسعه آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌ها شده و این دانشگاه محتوامحور است.
دکتر علیزاده در خصوص میزان بالای شهریه دانشگاه پیام نور تصریح کرد: شهریه دانشگاه پیام نور اکنون از شهریه پیش‌دبستانی نیز پایین‌تر است و یک دانشجوی دوره کارشناسی طی چهار سال تحصیل تنها 5 میلیون تومان پرداخت می‌کند.
وی با اشاره به تقسیط شهریه گفت: برای حل مشکل پرداختی دانشجویان طبق توافقی که با بانک‌ها صورت گرفته ، قرار است با اعطای تسهیلات به دانشجویان، آنها از ابتدای آغاز دوره تحصیلی به صورت اقساط شهریه خود را پرداخت کنند.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور به خدمات فروش آنلاین کتاب‌های تحصیلی دانشجویان اشاره کرد و گفت: هر دانشجو می‌تواند به صورت اینترنتی درخواست کتب و منابع داشته باشد که در مدت زمان کمتر از ۲۴‌ ساعت این کتب در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر