اخبار دانشگاه












گزارش برگزاری آیین نکوداشت و استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور مرکز آمل
مراسم آیین نکوداشت و استقبال از دانشجویان جدیدالورود دردانشگاه پیام نور مرکز آمل با حضور ریاست، مدیران دانشگاه، کارکنان و دانشجویان، نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر یوسفیان، معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه آمل جناب آقای رسولی و به همت اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با همکاری تشکل های اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم شروع شد ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر ابوالحسنی و همچنین جناب آقای دکتر یوسفیان نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ادامه مدیران بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و اداری مالی، ضمن عرض خوش آمدگویی و خیرمقدم آیین نامه تحصیل در دانشگاه پیام نور را به تفسیر برای دانشجویان عنوان نمودند و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان جدیدالورور را برگزار نمودند.
در پایان ضمن اجرای شعر عاشورایی توسط دانشجوی گرامی آقای سینا کرمی و تجلیل از دانشجویان برتر حوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی، مراسم با اهدای بسته های فرهنگی و همچنین پذیرایی و ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر