اخبار دانشگاه
آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1397 داوطلبان مجاز در آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد سال 97 از ساعت 20 تاریخ 12 تا 19 خردادماه می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام نمایند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری می توانند 4 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز آمل را طبق دفترچه انتخاب رشته، برای تحصیل خود انتخاب کنند.
این چهاررشته عبارتند از روان شناسی، مدیریت دولتی(گرایش توسعه منابع انسانی)، رشته زبان و ادبیات فارسی و رشته زبان و ادبیات فارسی(گرایش ادبیات کودک و نوجوان).
میزان پذیرش این رشته ها عبارتند از:

روان شناسی:
آموزش پژوهش محور: 20 نفر

مدیریت دولتی(گرایش توسعه منابع انسانی):
آموزش پژوهش محور: 20 نفر

زبان و ادبیات فارسی:
آموزش پژوهش محور: 20 نفر

زبان و ادبیات فارسی(گرایش ادبیات کودک و نوجوان):
آموزشی محور: 40 نفر


با پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، امسال پذیرش دانشجو در چهار نوع ظرفیت شامل پژوهش محور، آموزش محور، مجازی و مجازی ویژه افراد شاغل صورت می گیرد.
شیوه پژوهش محور شامل پایان نامه می باشد اما در شیوه آموزش محور به جای پایان نامه، دانشجو چند واحد درسی به همراه سمینار را می گذراند.
در شیوه مجازی نیز کلاس ها به شیوه الکترونیکی برگزار شده و دانشجو برای شرکت در کلاس نیازی به مراجعه حضوری به مرکز محل تحصیل خود ندارد که دراین شیوه امتحانات میان ترم نیز به صورت آنلاین برگزار شده و دانشجو صرفا برای شرکت در آزمون پایان ترم باید به دانشگاه مراجعه کند.
پذیرش مجازی دانشجو ویژه شاغلان نیز مخصوص دانشجویان شاغل در دستگاه ها و نهادهای دولتی است.
دانشگاه پیام نور برای تسهیل امور آموزشی دانشجویان خود خصوصاً در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد کرده است که دانشجو درصورت قبولی در هریک از مراکزدانشگاه پیام نور سراسر کشور می تواند از امکان شرکت در کلاسهای الکترونیکی به جای مراجعه حضوری، انتخاب محل برگزاری آزمون های پایان ترم در نزدیک ترین مرکز آموزشی دانشگاه به محل سکونت خود، استفاده کند.
داوطلبان مجاز در آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد سال 97 از ساعت 20 تاریخ 12 تا 19 خردادماه می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کد رشته محل های انتخابی را در فرم الکترونیکی انتخاب رشته وارد کنند و نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر