اخبار دانشگاه
رییس جدید دانشگاه پیام نور مازندران منصوب شد. تقسیم بندی مراکز و شعب دانشگاه پیام نور در استان های کشور به 10 منطقه با راه اندازی دبیرخانه این مناطق اجرایی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، طی حکمی از سوی زمانی، رییس دانشگاه پیام نور کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکترمحمود شیخ الاسلامی به سمت رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه ۲ دانشگاه پیام نور(گیلان، مازندران و گلستان)منصوب شد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر شیخ الاسلامی که اهل شیرود است، پیش از این مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم بود.
وی همچنین مدتی ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری را برعهده داشت.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکتر شیخ الاسلامی گفت که تقسیم بندی مراکز و شعب این دانشگاه در استان های کشور به 10 منطقه با راه اندازی دبیرخانه این مناطق اجرایی شده است.
دکتر محمد هادی امین ناجی در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه پیام نور مازندران در ساری افزود : تقسیم بندی دانشگاههای پیام نور در 31 استان کشور به 10 منطقه مستند به اساسنامه این دانشگاه و تصمیم شورا عالی انقلاب فرهنگی و هیات امنای آن است.
وی توضیح داد : دانشگاههای پیام نور بر اساس مدل جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفر ایجاد شدند و اکنون با کاهش تعداد دانشجو ، منطقه بندی می تواند به ارائه و اجرای برنامه های آموزشی به صورت متمرکز و هم افزا بینجامد.
براساس اعلام دانشگاه پیام نور کشور ، تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته به 400 هزار نفر کاهش یافت .
معاون دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر این که منطقه ای شدن دانشگاه به معنای سلب اختیار از واحدهای استانی نیست ، گفت : دبیرخانه هر منطقه ، مسئول هماهنگی برای انجام امور است .
وی همچنین به سرانه فرهنگی 350 هزار ریالی هر دانشجوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود : تمامی این سرانه می بایست تنها صرف انجام امور فرهنگی این قشر شود .
ناجی گفت : در وضعیت فعلی کشور و دانشگاه به همدلی و همگرایی نیاز دارد و برای اداره دانشگاه هم افزایی همه اندیشه و گفتارها را داشته باشیم تا مجموعه خدمات شایسته را ارائه کنیم .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر