اخبار دانشگاه
گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور آمل به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز آمل جلسه هم اندیشی با دبیران و اعضای انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور آمل برگزار شد.
 این جلسه با حضور جناب آقای دکتر قاسم پور ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای حسن زاده مدیر محترم فرهنگی و روابط عمومی و جناب آقای کیانی مسئول محترم امور دانشجویی مرکز و تمامی دبیران و اعضای انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و اعضای بسیج دانشجویی و با هدف اعلام برنامه های انجمن ها و کانون ها برای سال تحصیلی 1398، تاکید بر حضور دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه و حضور موثر در جشنواره ها و مسابقات کشوری دانشجویی ، تبادل نقطه نظرات و ارائه راهکارهای بهبود برگزار شد.
در این نشست جناب آقای دکتر قاسم پور ضمن ابراز خرسندی از حضور مستمر انجمن های علمی و کانون ها و بسیج دانشجویی در فعالیت های فوق برنامه دانشگاه، خواستارحضور پررنگ تر و اثرگذارتر ایشان در بخش پژوهش و دانش آفرینی دانشگاه شد و از اعلام آمادگی دانشگاه جهت همکاری با انجمن های علمی دانشجویی و همچنین تشکیل انجمن تخصصی کارآفرینی دانشگاه خبر داد. ایشان توضیحاتی پیرامون فعالیت های انجام شده و در دست اقدام در راستای ارتقای سطح علمی ، فرهنگی و زیباسازی فضای فیزیکی دانشگاه عنوان نمود. وی برگزاری همایش های گوناگون (از جمله همایش محیط زیست، همایش ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، همایش ارتباط دانشگاه با صنعت و ... ) را فرصتی مناسب برای آغاز همکاری انجمن های علمی با دانشگاه دانست. همچنین همکاری در جهت برگزاری بازدید های علمی متناسب با رشته های تحصیلی و انتقال مطالبات علمی دانشجویان را از دیگر زمینه های  مناسب  همکاری برشمرد.
در ادامه برنامه جناب آقای حسن زاده ضمن خوش آمد گویی به حاضرین جلسه، حضور دانشجویان در انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و بسیج دانشجویی را تشویق کردند و خطاب به دانشجویان انتظار خود را حضور پررنگ تر در فعالیت های علمی فرهنگی و بالا بردن نام دانشگاه در حوزه های مختلف بخصوص جشنواره های قرآن و عترت عنوان نمودند.
در پایان دانشجویان و دبیران انجمن های علمی و فرهنگی برنامه های پیش روی انجمن یا کانون و برخی پیشنهادات خود را عنوان نمودند که در انتها ریاست محترم دانشگاه، مدیر فرهنگی و مسئول امور دانشجویی مرکز ضمن پاسخگویی به سوالات دانشجویان، حمایت  خود از برنامه های علمی و فرهنگی پیش روی انجمن ها و کانون ها و بسیج دانشجویی را اعلام کردند. سپس دبیران انجمن ها و کانون ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف بیان و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
فايلها
08.jpg 379.052 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
09.jpg 407.747 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
07.JPG 192.096 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
05.jpg 150.326 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
04.jpg 115.204 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
01.JPG 191.587 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
06.jpg 147.1 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
03.jpg 154.743 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
02.jpg 153.316 KB گردهمایی دبیران و اعضای انجمن های علمی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر