تحصیلات تکمیلی
 

 آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم) از امروز ۲۹ مهر ماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ ادامه خواهد داشت.

 آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال ۹۸ در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۹/۲۲ برگزار خواهد شد.

شرايط ثبت‌نام:

الف) هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شركت‌ نمايد.

ب) داوطلبان لازم است كه پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي اينترنتي اقدام نمايند.

 ج) ثبت‌نام‌ براي‌ شركت‌ در آزمون ‌سال 1398 به روش ذيل امكان‌پذير است:

1- مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان براي تهيه كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

2- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.

4- ثبت نام از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور در زمان مقرر (98/07/29 لغايت 98/08/08).

4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور و پرداخت مبلغ 800.000 (هشتصد هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون اقدام نمايند. لازم به توضيح است هزينه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه پيام‌نور واريز خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر