1402/12/2 چهارشنبه
قابل توجه جاماندگان از انتخاب واحد
 تمدید مجدد مهلت حذف و اضافه

.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور، مهلت حذف و اضافه نیمسال دوم برای کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور تا تاریخ دوشنبه 7 اسفندماه تمدید شد.

📌 کلیه دانشجویان دارای انتخاب واحد دانشگاه پیام نور و همچنین دانشجویانی که تاکنون موفق به انتخاب واحد نشده اند، می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir جهت انتخاب واحد و یا تغییر دروس اقدام کنند.

❌ پیشنهاد می شود کلیه دانشجویان ابتدا نسبت به بررسی پرینت انتخاب واحد یا گزارش 101 سیستم گلستان اقدام و پس از اطمینان از تغییرات مورد نیاز، نسبت به حذف و اضافه دروس اقدام نمایند.

✅ حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی 1403 - 1402 در سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر زیر انجام می پذیرد:

🔰ثبت نام ⬅️ عمليات ثبت نام ⬅️ ثبت اصلي

❌❌ همچنين کليه دانشجوياني که تغيير رشته اي بوده اند، با بررسي عنوان رشته خود در منوي اطلاعات جامع دانشجو، در صورت تاييد تغيير رشته میتوانند نسبت به انتخاب واحد اقدام نمايند.

⚠️ محدوديتي در تغيير تعداد واحد هاي دريافتي و تغيير دروس در سيستم گلستان وجود ندارد و صرفا بايد حداقل و حداکثر سقف واحد در انتخاب واحد رعايت شود.

🔹دانشجویانی که تمایل به تغییر گروه درسی مورد نظر خود را به جهت تغییر ساعت کلاس و یا اساتید دارند می توانند در این بازه زمانی نسبت به تغییرات در انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

🔹واریز شهریه ثابت و بدهی ترم های پیشین برای دانشجویانی که می خواهدن نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند الزامی ست.

 
امتیاز دهی