.
با توجه به مشکلات موجود در برگزاری آزمون مجازی دروس عمومی و در جهت جلوگیری از تضییع حق دانشجویان معترض مقرر شد آزمون مجدد دروس عمومی بصورت حضوری و با شرایط زیر انجام می پذیرد:
❌ آزمونهای مجدد دروس عمومی صرفاً حضوری میباشد.
📌دانشجویانی که مایل به شرکت در آزمون مجدد حضوری دروس عمومی میباشند، ضروریست از تاریخ 8 لغایت 12 بهمن ماه به سامانه گلستان مراجعه و نسبت به ثبت اعتراض صرفا از مسیر زیر اقدام نمایند:
🔰پیش خوان "ارائه درخواستهای آموزشی" ⬅️نوع درخواست "ثبت اعتراض به سوالات امتحانی" ⬅️ انتخاب کد درس ⬅️ ترم تحصیلی ⬅️ و ثبت توضیح "در خواست آزمون مجدد"
⚠️ دانشجویانی که مایل به شرکت در آزمون مجدد حضوری می باشند در قسمت توضیحات سامانه صرفا عبارت "در خواست آزمون مجدد" را ثبت نمایند. (در بازه زمانی 8 تا 12 بهمن به هیچ نوع اعتراض دیگری پاسخ داده نمی شود و این تاریخ صرفا جهت انعکاس درخواست آزمون مجدد دروس عمومی می باشد).
❌ مهلت تعیین شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
⚠️ فقط به دانشجویان معترضی که در فاصله زمانی 8 تا 12 بهمن در پیش خوان تقاضای آزمون مجدد نموده اند، امکان شرکت در آزمون مجدد داده خواهد شد.
🔹به محض ثبت اعتراض توسط دانشجو در پیش خوان در بازه زمانی 8 تا 12 بهمن، نمره اول حذف و نمره آزمون مجدد دانشجو در سامانه گلستان جایگزین خواهد شد.
📌⚠️ در صورتی که دانشجویی نسبت به ثبت اعتراض اقدام نموده ولی در آزمون مجدد شرکت ننماید به جای نمره ی اول برای دانشجو غیبت ثبت خواهد شد.
✅ محل برگزاری آزمون دانشجو مرکز ثبت شده در کارت آزمون دانشجو (کارت آزمون 4011 دانشجو) بوده و به هیچ عنوان برای این آزمون امکان تغییر محل آزمون مقدور نمی باشد.