تحصیلات تکمیلی
1401/9/17 پنجشنبه
نکات مهم در تکمیل پاسخنامه تشریحی امتحانات
راهنمای تکمیل پاسخنامه تشریحی

.

در دانشگاه پیام نور برخی از دروس رشته های خاصی مانند علوم پایه، حسابداری و ... دارای امتحان تشریحی و یا تستی-تشریحی هستند که سوالات تشریحی دارای پاسخنامه مخصوص سوالات تشریحی است.
❌ برای تکمیل پاسخنامه های تشریحی رعایت نکات زیر بسیار خائز اهمیت است: 

🔸پاسخنامه های تشریحی الزاماً باید با خودکار و ترجیحا خودکار آبی تکمیل شود.

📌 درج پاسخ صرفا بر روی یک طرف برگه پاسخنامه که دارای بارکد است مجاز می باشد و دانشجو نباید در پشت برگه چیزی ثبت نماید.

⚠️❌ بدلیل اسکن کلیه پاسخنامه ها بر اساس بارکد مندرج در برگه پاسخنامه و ارسال فایل اسکن شده در سیستم گلستان و ارسال آن به استاد مربوطه، پشت برگه های پاسخنامه اسکن نشده و برای اساتید ارسال نمی گردد. 

🔰 دانشجو باید قبل از آزمون مشخصات مندرج در بالای برگه پاسخنامه را با مشخصات دانشجویی خود تطبیق دهد و نیازی به درج مشخصات در برگه نمی باشد.

❌ در حاشیه پاسخنامه تشریحی تعدادی دایره آبی رنگ کوچک و همچنین یک بارکد در زیر پاسخنامه وجود دارد که برای قرائت پاسخنامه استفاده می شود.

⚠️❌ لذا هرگونه علامت گذاری و مخدوش کردن  این دایره ها و بارکد حتی یک نقطه کوچک هم، مانع اسکن و شناسایی پاسخنامه خواهد شد و مسئولیت عدم اسکن پاسخنامه بر عهده دانشجو خواهد بود.

🔸ثبت نمرات دروس تشریحی تا یک هفته بعد از پایان امتحانات توسط استاد امکان پذیر است و سرعت تصحیح اوراق و اعلام نمرات اولیه به استاد درس بر می گردد.

❌ دانشجویان معترض به نمرات بخش تشریحی پس از درج نمره درس توسط استاد در سیستم گلستان، بر اساس زمان بندی مهلت اعتراض که توسط خود استاد مشخص می شود می توانند اعتراض خود را به نمره درنظر گرفته شده، در سیستم گلستان به آدرس http://reg.pnu.ac.ir ثبت نمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر