تحصیلات تکمیلی
1402/9/8 چهارشنبه
منابع درسی، حذفیات دروس
نوع آزمون های پایان‌ترم 

.

منابع درسی، حذفیات دروس و نوع آزمون های پایان‌ترم 

✅ در دانشگاه پیام نور در هر مقطع تحصيلي و هر رشته، منابع آزمون هر درس بصورت متمرکز و کشوری توسط سازمان مرکزی از قبل مشخص است و هر دانشجو مي بايست برای آمادگی آزمون منابع مشخص دانشگاه را مطالعه نماید و اساتید نیز موظف به تدریس این منابع هستند. منابع درسی هر رشته در قالب برنامه اي مشخص در پورتال دانشگاه پیام نور به آدرس www.pnu.ac.ir از منوی زیر در دسترس است:

🔹منوی آموزش ⬅️ رشته ها، لیست ارائه دروس و منابع ⬅️ معرفی رشته ها

🔸سپس با انتخاب مقطع تحصیلی خود (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با کلیک بر روی عنوان رشته یا گروه خود جداول مربوط به هر رشته به تفکیک گرایش و یا سال ورود را مشاهده نمایید.

⚠️❌ ليست ارائه دروس و منابع درسی را از لينك های زير به تفكيك رشته مي توانيد دريافت كنيد:

🛑 لیست ارائه دروس و منابع درسی مقطع کارشناسی 

🛑 لیست ارائه دروس و منابع درسی مقطع کارشناسی ارشد 

🛑 لیست ارائه دروس و منابع درسی مقطع دکتری 

⚠️ در ستون هاي جداول هر رشته بايد دقت نماييد ممكن است سرفصل دروس برخي رشته ها بر اساس سال و ترم ورود  متفاوت باشند. بنابراين به عنوان ترم مورد نظر هر رشته دقت فرماييد.

✅ در هر جدول بجز سرفصل و سيلابس، ستون منابع هر درس بر اساس نيمسال اول يا دوم نيز قابل دريافت است. با كليك بر روي منابع هر رشته مي توانيد به تفكيك كد و عنوان درس منابع هر درس با عنوان انتشارات و نويسنده را مشاهده فرماييد.

📌 در منابع درسی، در ستون نوع آزمون، نحوه طراحی سوالات بر اساس سه نوع تستی، تشریحی و یا تستی-تشریحی عنوان شده است.

📌 در منابع درسی، روبه‌روی هر درسی در ستون آخر سمت چپ، بخشی وجود دارد با عنوان شرح پیوست. در این قسمت اگر درسی، حذفیات و یا توضیحاتی داشته باشد، نوشته می‌شود و ملاک حذف و یا فصول مطالعه درس برای امتحانات پایان ترم، همین قسمت “شرح پیوست” در لیست منابع درسی می‌باشد.

❌ لازم به ذکر است اگر در بخش شرح پیوست درس مربوطه چیزی نوشته نشده باشد یعنی کل کتاب باید مطالعه شود.

❌⚠️ دانشجويان گرامي؛ امكان تغيير منابع در هر ترم تحصيلي وجود دارد. بنابراين قبل از امانت گرفتن و يا خريداري كتاب و منابع هر درس، در هر ترم منابع هر درس را مجددا برررسي كنيد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر