فرهنگی-دانشجویی
1401/8/26 پنجشنبه
با حضور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز آمل و جمعی از نمایندگان دانشجویان
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون حوادث اخیر

.

این جلسه با حضور جناب آقای دکتر نتاج ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز آمل، نماینده شورای نگهبان شهرستان و همچنین نماینده آموزش و پرورش شهرستان آمل در سالن جلسات مرکز برگزار شد.
 در این نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ  که با اعضای بسیج دانشجویی شهید دکتر فتحی شقاقی، نمایندگان انجمن های علمی و کانون های فرهنگی مرکز  برگزار شد، آقای دکتر نتاج ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین جلسه، به بیان دلایل و راه های برون رفت از وقایع اخیر پرداخت،ایشان گفت: با همراهی مسئولین، مدیران و اساتید دانشگاه، تمام تلاش مان در جهت حفظ کرامت، امنیت و آسودگی خاطر دانشجویان گرامی است.
آقای دکتر نتاج در ادامه صحبتهای خود به نقش جامعه دانشگاهی اشاره کرد و گفت: اعتلای جامعه به همت و کوشش شخصیت‌های علمی و دانشگاهی است که موجبات پیشرفت جامعه را در عرصه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و برقراری امنیت فراهم می سازند.
همچنین در ادامه جلسه نماینده شورای نگهبان، نماینده آموزش و پرورش شهرستان و مدیر حراست دانشگاه پیرامون حوادث اخیر نقطه نظرات خود را بیان داشتند.
در این نشست پس از بحث و تبادل نظر توسط هر یک از حاضرین، طرح سوال از سوی نمایندگان دانشجویان و پاسخگویی از سوی ریاست محترم دانشگاه و کارشناسان حاضر در جلسه، تصمیمات متناسب با ایجاد فضای همدلی و  آرامش در دانشگاه و توجه به مطالبات دانشجویان اتخاذ شد.










 



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر