فرهنگی-دانشجویی
1401/9/1 سه‌شنبه
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نوراستان مازندران
به مناسبت هفته بسیج

.

‍سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران در پیامی فرا رسیدن هفته پیروزمند بسیج را به عموم جامعه دانشگاهی و مردم شریف استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان مازندران، در متن پیام تبریک دکتر حسین  نازک تبار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
💠بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.
"امام خمینی (ره)"
💠بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

💠بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.

💠امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

💠حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی و لشکر مخلص خدا، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است و اینک درگام دوم انقلاب باتمام توان درراستای ایران قوی،مقتدر و سربلند ،منسجم تر و یکپارچه تر ازگذشته در وسط میدان و صحنه مجاهدت و ایثار و ازخودگذشتگی ایستاده است.

💠اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به تمام مردم عزیزو دانشگاهیان شریف  به ویژه  اساتید،دانشجویان وکارکنان بسیجی دانشگاه پیام نور استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین و اطاعت از دستورات و تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  را از خداوند متعال مسئلت دارم.
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱
💠دکتر حسین نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نوراستان مازندران

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر