آموزش
1402/9/14 سه‌شنبه
آزمون های پایان ترم نیمسال اول
دستورالعمل برگزاری امتحانات

.

دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول دانشگاه پیام نور

✅ بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، کلیات دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 به شرح زیر می باشد:

🔸آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها برگزار خواهد شد.
🔸آزمون مقطع دکتری به صورت حضوری و توسط مراکز مجری اجرا خواهد شد. 

❌ دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 7 نفر در مقطع کارشناسی و دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 3 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی 7 نفر (در کل کشور) می‌باشد، به صورت استاد محور برگزار می‌شود.

⚠️ آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود. 
📌 در صورتیکه دروس بدون منبع به صورت استانی یا منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده باشد، نحوه برگزاری آزمون با نظر روسای استانی انجام می پذیرد.

🔹آزمون دروس عمومی به صورت آنلاین در سامانه LMS استانی (lms محل تحصیل دانشجو) برگزار خواهد شد. 
📌جهت ورود به سامانه LMS استانی (ریلاین) 
🔸نام کاربری: شماره دانشجویی 
🔸رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان به همراه aA 
📌 بطور مثال: 0061312345aA
⚠️نام کاربری و رمز عبور دانشجویان که در سامانه گلستان فاقد کد ملی می باشند (اتباع) نام کاربری شماره دانشجویی  و رمز عبور10 تا 1 و  a A می‌باشد.

❌ یادآوری مجدد: لازم به ذکر است که آزمون‌های دروس عمومی به صورت مجازی و در سامانه LMS استانی (ریلاین) برگزار خواهد شد و آزمون‌های سایر دروس به صورت حضوری می‌باشد. 

✅ تاریخ و ساعت برگزاری آزمون همه دروس تخصصی و عمومی در سراسر کشور به صورت یکپارچه و بر اساس تاریخ و ساعت دروس در کارت آزمون (گزارش 428 ) دانشجو می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر